תביעות נזקי גוף -עורך דין יכול לעזור לך לקבוע את ערך התביעה שלך

תאריך: נובמבר 26, 2022 | קטגוריות: עורכי דין

אם אתה כבר קורבן של פציעה ורוצה להגיש תביעת פציעה אישית, ייתכן שאתה תוהה כמה אתה יכול לצפות לקבל. אתה לא לבד. הפיצוי הממוצע על פציעות כאלה יכול להיות גדול. הפציעה האישית שלך תובעת עו "ד בניו יורק יכולה לעזור לך לקבוע את ערך התביעה שלך. ראשית, תן דעתך לפציעה.

מהם מקרי הפציעה הנפוצים ביותר?

ישנם סוגים רבים של מקרי פציעות אישיות, אך השכיחים ביותר הם תאונות דרכים, רשלנות רפואית ואחריות מוצר. מקרים אלה עלולים לגרום לפציעות חמורות, כולל שברים בעצמות, פגיעת ראש, נזק בגב ובצוואר, שיתוק וגרימת מוות ברשלנות. ברוב המקרים, תביעת פגיעה אישית תהיה כרוכה ברשלנות מצד חברה או אדם, בין אם מעשה רשלני היה הגורם לתאונה ובין אם לאו.

תאונות דרכים הן הסוג הנפוץ ביותר של תביעות נזקי גוף. הם יכולים לקרות בכל מקום, בדרכים ציבוריות או פרטיות, ויכולים להיגרם ממספר גורמים שונים. לדוגמה, נהג עלול שלא לשים לב לאזור שמסביב לנהיגה, דבר שעלול להוביל לתאונה. צורה נפוצה נוספת של רשלנות היא נהיגה תחת השפעה או מהירות מופרזת. מקרים נפוצים אחרים של פגיעות אישיות כרוכים בתאונות בין שני כלי רכב שאינם אשמים.

מספר מקרי תאונות הדרכים גבוה, ועורכי דין הקדישו חלק גדול מהפרקטיקה שלהם לטיפול בהם. המקרה השני הנפוץ ביותר הוא תביעות סמים מסוכנות. מקרים אלה מתרחשים בשל סכנה או תופעת לוואי לא ידועה. תביעות רבות של זנטק, למשל, כוללות סמים מסוכנים.

https://youtu.be/UkdoBysebiw

מהי פגיעה אישית חמורה?

פגיעה אישית חמורה היא פגיעה חמורה מספיק כדי לגרום לכאב תמידי ומתמשך. פגיעות אלו גורמות לעתים קרובות גם למצוקה נפשית ורגשית. חלק מהקורבנות חווים התקפים של חוסר מנוחה ונדודי שינה, ואילו אחרים סובלים מדיכאון וחרדה. חלקם אפילו מפתחים הפרעת דחק פוסט-טראומטית, מצב שמפריע ליכולתו של החולה לתפקד כרגיל.

פציעה אישית חמורה עלולה להיגרם כתוצאה מתאונה, ממחלה או מטראומה. היקף הפגיעה יהיה תלוי בנסיבות ובסוג התאונה או המחלה. חלק מהפציעות הנפוצות ביותר כוללות תאונות דרכים, כוויות ורשלנות רפואית. פגיעות אחרות עלולות לנבוע מחשיפה לחומרים מסוכנים, כגון אזבסט.

בין אם הפגיעה הייתה מכוונת או מקרית, לפציעה אישית יכולה להיות השפעה ממושכת על חייך. לא רק שזה יכול לעלות לך כסף, זה גם יכול להפריע לשגרת היום יום שלך. ייתכן שתצטרך לקחת פסק זמן מהעבודה או לסגור את העסק שלך, מה שעלול להוביל ללחצים כספיים נוספים. חשוב לזכור שאפילו פציעות קלות יכולות לגרום לנכים לטווח ארוך, לכן חשוב לשקול את כל האפשרויות שלך כאשר שוקלים לטעון לפגיעה אישית.

כדי לתבוע פציעה אישית, עליך להוכיח שהצד השני אשם בגרימת הפציעה שלך. אתה חייב להוכיח שהנאשם היה רשלני או פזיז בנסיבות הפגיעה. הפציעות חייבות להיות חמורות מספיק כדי לגרום לך להרגיש כאב וסבל.

מה נחשב לפציעה?

כדי להיות זכאי לפיצוי, על העובד לסבול מפציעה בעבודה. במקרים רבים משמעו כאב או אובדן תפקוד גופני. במקרים אחרים, פציעה עלולה לגרום למצוקה פסיכולוגית. החוק מגדיר פגיעה בכל נזק שנגרם לאדם כתוצאה מהעסקתו.

(Visited 16 times, 1 visits today)