מהי ויזת זהב לפורטוגל?

תאריך: נובמבר 22, 2022 | קטגוריות: ויזה זהב
אזרחות פורטוגלית

ויזת זהב של פורטוגל היא מסלול מהיר לתושבות ואזרחות בפורטוגל, כמו גם גישה לכל 26 המדינות החברות באיחוד האירופי ללא צורך בויזה.

כמעט כל המפלגות הפוליטיות בפורטוגל תומכות בתוכנית זו, מה שהופך אותה לאפשרות השקעה בטוחה שאינה ברשימה השחורה של ה-OECD.

מהם התנאים לקבלת ויזת זהב לפורטוגל?

ויזת זהב לפורטוגל היא תוכנית תושבות להשקעה המעניקה לך אישור לחיות במדינה למשך חמש שנים. לאחר שחלפה תקופה זו, ניתן להגיש בקשה לתושבות קבע ובסופו של דבר אזרחות.

הדרישה העיקרית לקבלת ויזת זהב לפורטוגל היא שתבצע השקעה מתאימה, כגון רכישת נדל"ן שם. עם זאת, ישנם תנאים נוספים שחייבים להתקיים.

בנוסף לדרישת ההשקעה המינימלית, עליך להחזיק ברישום פלילי נקי ולהתחייב לבלות זמן מה בפורטוגל. לדוגמה, עליך להישאר לפחות שבעה ימים במהלך השנה הראשונה שלך ו-14 ימים בכל תקופה של שנתיים שלאחר מכן (דרישת השהות).

אתה עשוי להיות זכאי לקבלת ויזת זהב לפורטוגל על ידי השקעה בעסק מבוסס, כגון סטארט-אפ או חברת טכנולוגיה. אפשרות זו אטרקטיבית במיוחד לאלו המעוניינים להקים את מפעלם כאן בשל שליסבון יש את אחת מעלות המחיה הנמוכות באירופה.

כדי לקבל ויזת זהב פורטוגזית, עליך להשקיע 500,000 יורו (אופציה מופחתת של 280,000 יורו או 350,000 יורו) ולקבל אישור שהייה. זה מאפשר לך לחיות, לעבוד ולטייל בחופשיות ברחבי פורטוגל כמו גם באזור שנגן.

מהם היתרונות של ויזת זהב לפורטוגל?

ויזת הזהב של פורטוגל היא תוכנית תושבות מבוססת השקעה המעניקה גישה ללא ויזה ל-26 מדינות באזור שנגן (האיחוד האירופי), וכן מספקת לתושבים תמריצי מס ודרך לקראת אזרחות.

הדרך הפופולרית ביותר להשיג ויזת זהב בפורטוגל היא באמצעות השקעה בנדל"ן. רמת הכניסה המינימלית הנדרשת היא 500,000 יורו, אם כי משקיעים יכולים להוציא פחות על נכסים שאינם ממוקמים באזורים בצפיפות גבוהה או פרויקטים של שיקום עירוני.

אופציה מעשית נוספת היא הקמת חברה בפורטוגל, המחייבת יצירת לפחות עשר מקומות עבודה בתוך המדינה. אפשרות זו הפכה לאטרקטיבית יותר ויותר עבור יזמים וחברות טכנולוגיה כאחד.

עם זאת, ייתכן שאופציית השקעה זו לא תתאים לכולם. העלויות גבוהות ועליכם לוודא שאתם עומדים בסכום ההשקעה המינימלי הנדרש.

כדי להיות זכאי לקבלת ויזת זהב של פורטוגל, עליך להחזיק בכספים מספקים ורישום פלילי ללא רבב. יתרה מזאת, עליך לחשוף את מקור ההכנסה שלך ולשלם מיסים במדינה שבה הרווחתם.

בני משפחה, כגון בני זוג וילדים תלויים מתחת לגיל 26, יכולים להיכלל בבקשת ויזת זהב של פורטוגל. אנשים אלה עשויים לנסוע לפורטוגל ולאזור שנגן ללא צורך בויזה.

מה חשוב לדעת לפני הגשת בקשה לוויזת זהב?

תוכנית ויזת הזהב של פורטוגל מציעה שפע של מידע מקוון, אבל יש כמה דברים שאתה צריך להיות מודע אליהם לפני הגשת הבקשה. אלה כוללים את דרישות הזכאות וסוג ההשקעות הנדרשות על מנת להיות זכאים.

רמה של 280,000 יורו: השקעה בנדל"ן היא הדרך העיקרית והפופולרית ביותר להשגת ויזת זהב של פורטוגל. זה כרוך ברכישת נכס באזור פנימי בצפיפות נמוכה (מינימום 350,000 יורו).

נכסי מגורים בליסבון, פורטו ולאורך רוב החוף אינם זכאים לאופציה זו. עם זאת, חלק מהאזורים הפנימיים ואפילו אזורים אוטונומיים כמו מדיירה או האיים האזוריים מציעים רכישות מזכה.

אם אתה מחפש אלטרנטיבה לנדל"ן למגורים, השקעה בקרן השקעות פורטוגזית יכולה להיות כרטיס הכניסה שלך לקבלת ויזת הזהב שלך. אפשרות השקעה זו מציעה יותר יציבות וסיכון נמוך יותר מאשר נדל"ן.

השקעה בנכס עשויה להיות יקרה יותר מרכישת נדל"ן, אך גם מציעה תשואה גבוהה יותר. אם אינך בטוח אם זו הדרך הנכונה עבורך, התייעץ עם עורך דין הגירה לקבלת הכוונה.

דרך נוספת לקבלת ויזת זהב בפורטוגל היא השקעה בשיפוץ נדל"ן ישן יותר. אפשרות זו נפוצה ויכולה לספק מסלול אידיאלי לבעלי הון להשקעה.

לפרטים נוספים : https://portpassclub.com/%D7%92%D7%95%D7%9C%D7%93%D7%9F-%D7%95%D7%99%D7%96%D7%94-%D7%A4%D7%95%D7%A8%D7%98%D7%95%D7%92%D7%9C/

(Visited 31 times, 1 visits today)